Call Center


Usługi dla biznesu świadczone przez Eurostandard Sp. z o.o. dotyczą szeroko rozumianej komunikacji i kształtowania relacji z klientami. Zgodnie z potrzebami naszych Zleceniodawców oferowane usługi call/contact center obejmują pełen cykl kształtowania relacji od poznania klientów i ich potrzeb oraz usystematyzowanie pozyskanej wiedzy, poprzez działania promocyjne (out band/ połączenia wychodzące), informacyjne (in band/ połączenia przychodzące), sprzedażowe oraz obsługowe do zaawansowanych działań z zakresu zarządzania nawiązanymi relacjami.

E-mailing

Sposób na szybkie przekazanie informacji do dużej liczby odbiorców po minimalnych kosztach za pośrednictwem poczty elektronicznej, przy zachowaniu obowiązujących norm prawnych.

Wspólnie z naszymi Klientami określamy terminy wysyłki, grupę docelową odbiorców oraz pomagamy w przygotowaniu niezbędnych elementów do mailingu. W trakcie przygotowań analizujemy treść i formę przekazywanej informacji w celu dostosowania do wymagań jakie stawiane są dla wysyłki elektronicznej.

Telesprzedaż

Usługa telesprzedaży produktów lub usług prowadzona przez naszych odpowiednio przeszkolonych agentów umożliwia w krótkim czasie dotarcie z ofertą handlową lub komunikatem informacyjnym do szerokiej grupy potencjalnych klientów.

Przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną, faksową lub internetową przez profesjonalne contact center jest skutecznym rozwiązaniem zarówno w przypadku dużej ilości zgłoszeń (np. na skutek reklamy telewizyjnej) jak i w przypadku mniejszych firm chcących skoncentrować się na wybranych obszarach biznesu (np. projektowanie lub wytwarzanie produktu).

BOK - Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta to jeden z najważniejszych obszarów budowy i umacniania relacji z klientami. W zależności od potrzeb Zleceniodawcy nasze contact center może pełnić rolę serwisu konsumenckiego, serwisu pomocowego (help-desk), serwisu reklamacyjnego lub pełnego, wielokanałowego Biura Obsługi Klienta. Nasze usługi mogą pełnić również rolę zapasowego biura obsługi (disaster recovery) lub rezerwowego biura obsługi (overflows) dla zabezpieczenia odpowiednio na wypadek awarii lub zbyt dużego natężenia ruchu przychodzącego do głównego biura obsługi w siedzibie Klienta.

Obsługa ubezpieczeń

Eurostandard Sp. z o.o. ma wieloletnie doświadczenia w obsłudze ubezpieczeń indywidualnych i grupowych. Z naszych usług korzystały takie firmy jak Cigna, Warta oraz Finlife. Nasz zespół call-center posiada w swych szeregach najlepszych specjalistów z zakresu ubezpieczeń na życie, co potwierdza zdobycie pierwszego miejsca w rankingu najlepszych infolinii ubezpieczeniowych przeprowadzonego przez miesięcznik "Home and Market" w 2006 roku. Zwycięstwo w konkursie to także prestiż dla towarzystwa ubezpieczeniowego (w tym przypadku FinLife S.A.) oraz dowód zaufania klientów i wysokiego poziomu zadowolenia ze świadczonych przez nas usług.

(c) 1992 - 2005 Eurostandard Sp. z o.o.                                                                                                                                           e-mail: biuro@eurostandard.com.pl